Odpowiedzi

2009-12-17T16:34:00+01:00
Muzeum, liceum- koncowka 'eum'
człowiek, rok-
skrzypce, drzwi- liczba mnoga
radość, piękno-bezokolicznik
oko, ucho-koncowka 'o'
Amerykanin, mieszczanin-koncowka 'nin'
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:36:40+01:00
Rzeczowniki obcego pochodzenia zakończone na -um nie odmieniają się w liczbie pojedynczej




oraz



rzeczowniki zmieniają temat np. człowiek- ludzie