Podziel na przyczyny i na skutki:(przewrót majowy)
1.niezadowolenie społeczeństwa spowodowane chaosem w Państwie
2.ustąpienie ze stanowiska prezydenta S.Wojciechowskiego
3.częste zmiany rządy
4.warcholstwo i prywata posłów
5 zwiększenie kompetencji prezydenta
6. intergracja władz w życie społeczne


Bede wdzięczna:)
pozdrawiam:))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:04:51+01:00
Przyczyny przewrotu majowego
- Niezadowolenie społeczeństwa spowodowane chaosem w Państwie.
- Częste zmiany rządów
- Warcholstwo i prywata posłów.

Skutki przewrotu majowego
- Ustąpienie ze stanowiska prezydenta Stanisława Wojciechowskiego
- Zwiększenie kompetencji prezydenta
- ingerencja władz w życie społeczne.
2009-12-17T18:06:20+01:00