Odpowiedzi

2009-12-17T16:30:42+01:00
1.Michał oglądał bezinteresownie film.
2. Kasia jest wielkoduszna.
3. Marysia jest bardzowyrozumiała.
4.Prezydent jest solidarny.
5. Babcia Jasia jest życzliwa.

.;d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:31:51+01:00
Ludzie powinni bezinteresownie pomagac innym.
WIELKOdusznosc jest bardzo pozytywna cecha.
Przyjaciele powinni byc wyrozumiali.
Na wos-ie bierzemy o solidarnosci.
Powinnismy byc zyczliwi dla ludzi z innego kraju..