Wypisz zaimki użyte w e-mailu.

Cześć Kaśka!
Co u Ciebie słychać? U mnie wszystko w porządku. Mój szczeniak jest naprawdę super! Nie wiem tylko, gdzie mam z nim wychodzić na spacery! Razem z Magdą i Agą planujemy za jakiś czas pójść na lodowisko-to za Twoją szkołą. Nie wiem jeszcze dokładnie, kiedy się wybierzemy, ale jak się w końcu umówimy, wyślę Ci SMS. Podobno na lodowisku w soboty bywa ten KTOŚ...
Pa, pa
Gośka

3

Odpowiedzi

2009-12-17T16:33:20+01:00
Co, moj, mam, z nim, za jakis, to za, sie, jak, sie, Ktos
2009-12-17T16:34:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:38:12+01:00
Zaimki:
co,Ciebie, mnie,mój,gdzie,mam,nim,jakiś,Twoją,kiedy, się, Ci,ktoś