Odpowiedzi

2009-09-12T17:49:59+02:00
1.języki- ludzie nie znający j/obcych nie mogą rozmawiać...
2.charakter- gdy ktos nie umie być zdyscyplinowanym i słuchać innych jest mu ciężko poznać kogoś
3.wykształcenie- człowiek bogaty, madry nie chce porozumieć się z człowiekiem bez wykształcenia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T17:54:59+02:00
Bariera językowa – z przyczyn oczywistych, ludzie są daleko od siebie, nie posługują się jednym językiem, zrozumiałym dla obojga, co utrudnia komunikację i poczucie jedności.

Zróżnicowane poglądy na rzeczywistość – brak porozumienia z przyczyn odmiennych stanowisk, w jakimkolwiek temacie

Podążanie za dobrami materialnymi – ludzie oddalają się od siebie, gdyż dążą do pozyskania lepszego statusu społecznego, większych pieniędzy, co jest też często przejawami egoizmu. Tacy ludzie nie otwierają się na potrzeby innych, skupieni są na swoich.


To nie jest sprawdzone, jakby co:) Pisałam tak, jak mnie się osobiście wydaje.