Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:36:47+01:00
Jezus jest dla mnie jakby przewodnikiem, wzorem do naśladowania, to on został zesłany na ziemię od Boga dla ludzi i to on nas zbawił. nauczał o Bogu, choć wielu uważało go za głupca,nie bał się mówić o Ojcu, podziwiam go.Dokonywał cudów aby udowodnić potęgę Stwórcy i jego moc jaką sie posługuje.

ps. mialam to na egzaminie do bierzmowania, no i zdałam:D będzie dobrze;p
2009-12-17T16:36:28+01:00
Jezus jest moim życiem, na nim zawsze mogę polegać, jest moim ojcem i moją miłością.