Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:38:39+01:00
Wzór na dł. przekątnej sześcianu to d=a√3

u nas d=6 , czyli podstawiamy daną do wzoru i wyliczamy a, czyli dł. boku

6=a√3
a=6/√3 /*(√3/√3)
a=6√3/3
a=2√3

odp. B
24 4 24
2009-12-17T16:48:44+01:00
Przekątna kwadratu wynosi a√2
w tym przypadku przekątna równa jest 6
więc a√2=6
a=3√2
a- jest to krawędź sześcianu

poprawna odpowiedz jest C
60 1 60