Odpowiedzi

2009-12-17T16:43:38+01:00
Drużyna Mikołaja, najepsza jest, czy w ranną niepogodę czy we wieczorny śnieg !
Każdy wie dziecko przecież wie że drużyna Mikołaja najlepsza jest !
Drużyna Mikołaja pokona szybko was bo z was straszne słabiaki a z nas drużna superowa !

Sorry, wiem że bezdadzieja i w ogóle... ale ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:44:46+01:00
"cola pepsi pepsi cola nasz Mikołaj strzeli goola!!"
"cola cola pepsi pepsi Mikołaje są najlepsi!!"
'' 1 2 3 4 maszerują renifery 5 6 7 8 a za nimi Mikołaj z wielkim łosiem/włosiem " :P
2 3 2