Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T16:55:07+01:00
Asymilacyjny miękisz

a)Zawiera chloroplasty
b)jest tkanką żywą
c)występuje najczęściej w liściach przez które zachodzi proces fotosyntezy = odzywianie rosliny
d)wystepujacy w jego obrebie miekisz gabczasty umozliwia wymiane gazowa w aparatach szparkowych.
1 5 1
2009-12-17T16:56:16+01:00
Nie rozumiem wypowiedzi tego zdania pierwszego ale spróbuje
Arg.:
-zawiera chloroplast(ciałka zielone z zielonym barwnikiem)
-jest w każdej częsci rośliny,łodygi,liście
-magazynuje wodę
-magazynuje tłuszcze,pokarm
-jego komórki mają zdolnośc do podziału