Uzupełnij tabelę. Tabela dotyczy wojen perskich. Bitwa pod Maratonem, Termopilami, Salaminą i Platejami. Tabelę trzeba uzupełnić dla Greków i dla Persów.
BITWA----------WÓDZ----------ROK------FINAŁ DLA GREKÓW (przegrana czy wygrana)
Proszę o szybką odpowiedź

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:42:33+01:00
MARATON-MILTIADES-490r. p.n.e.-grecy wygrali
TERMOPILE-LEONIDAS-480r. p.n.e.-grecy przegrali
SALAMINA-TEMISTOKLES-480r. p.n.e.-grecy wygrali
PLATEJE-Pauzaniasz-479r. p.n.e.-grecy wygrali
3 4 3
2009-12-17T16:45:31+01:00
Pod Maratonem .... Miltiades .... 490r.p.n.e ...... wygrana
pod Termopilami .....480r.p.n.e. ..... Leonidas ....przegrana
pod Salaminą .... 480 r. p.n.e ..... Temistokles .... wygrana
pod Platejami..... 479r.p.n.e ......--------...... wygrana
2 3 2