Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:44:39+01:00
Z treści twojego zadania wynika ze trojkat ABC jest podobny do A'B'C' w skali k=2 czyli trojkat ABC jest mniejszy od tego drugiego wiec
a)a) |A'B'| = 4 |B'C'| = 6, |C'A'| = 15
b) |A'B'| = 1,5; |B'C'| = 2, |C'A'|= 2,5

musisz poprostu pomniejszyc kazdy bok 2 razy

mam nadzieje ze o to chodzilo napisz jak by sie cos nie zgadzało ;]
1 5 1
2009-12-17T16:47:35+01:00
A) |AB| = 8 :2=4 cm |BC| = 12:2=6 cm |CA| = 10:2=5
b) |AB| = 3:2=1,5 cm, |BC| = 4:2=2cm, |CA|= 5:2=2,5 cm
2009-12-17T16:51:35+01:00
A) |A'B'|=4 |B'C'|=6 |C'A'|=5
b) |A'B'|=1.5 |B'C'|=2 |C'A'|=2,5