Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T18:05:24+02:00
Najważniejsze osiągnięcia:
- Umiejętność rozpalania ognia;
- Koło;
- Budowanie schronienia - zaprzestanie koczownictwa;
- Wyrabianie broni i narzędzi;
- Zaczęcie hodowania zwierząt i uprawy roślin;
- Wyrabianie cegieł (wypalane cegły są używane do dziś);
1 5 1
2009-09-12T18:40:38+02:00
Umiejetnosc rozpalania ognia
budowali szalasy
kolo
wyrabuianie narzedzi i broni
hodowla zwierzat
wyrabianie cegly
1 5 1