Odpowiedzi

2009-12-17T16:39:35+01:00
1.Barszcz z uszkami.
2. Karp smażony.
3. Kutia.
4. Makowiec.
5. Pierogi z kapustą i grzybami.
6. Kompot z suszu.
7. Piernik.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:49:29+01:00
1. barszcz z uszkami
2. karp w galarecie
3. zupa grzybowa
4. łazanki z kapustą i grzybami
5. kompot z suszu
6. śledzie
7. kapusta z grochem
8. kapusta z grzybami
9. makiełki
10. kutia.
11. barszcz z uszkami
12. pierogi z kapustą i grzybami