Odpowiedzi

2009-12-17T16:44:52+01:00
Anioł pasterzom mówił.
Bóg sie rodzi,moc truchleje.
Bracia patrzcie jeno.
Cicha noc.
Do szopy,hej,pasterze.
Dzisiaj w Betlejem.
Gdy sie Chrystus rodzi.
Lulajże Jezuniu.
Mędrcy świata.
Mizerna cicha.
Pójdźmy wszyscy do stajenki.
Przybieżeli do Betlejem pasterze.
27 3 27
2009-12-17T16:46:46+01:00
Ale wszystkie musza byC , ?
cicha noc , dzisiaj betlejem , lulaj ze jezuniu , gloria ,
niee wime tyle znam .. ! zobacz do ksiazeczkio do nabozenstwa tam sa .
53 1 53
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:49:41+01:00
Cicha noc
Jezus Malusieńki
Przybierzeli do Betlejem
Lulajże Jezuniu
Anioł Pasterzom mówił
Pójdzmy Wszyscy do Stajenki
Mędrcy Świata Monarchowie
Oj Maluśki Maluśki
Wśród Nocnej Ciszy
W żłobie leży
Bóg się rodzi
Do szopy hej pasterze
Gdy się Chrystus rodzi
Ach ubogi w żłobie
A z wczora z wieczora
Boscy posłowie o święci Anieli
Bracia patrzcie jeno
Cieszmy się i pod niebiosy
Dzieciątko się narodziło
Pasterze mili
Śliczna Panienka Dzieciątko zrodziła
Triumfy Króla Niebieskiego
Wesołą nowinę bracia słuchajcie
Narodził się Jezus Chrystus
51 3 51