Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:42:12+01:00
* właściwe odżywianie się
* niedopuszczanie do nadwagi
* regularna aktywność fizyczna
* odpowiednia długość snu
* wystrzeganie się papierosów i alkoholu
* systematyczne badania lekarskie i natychmiastowe leczenie w przypadku schorzeń
7 4 7
2009-12-17T16:42:21+01:00
Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych
nadmierne spożywanie zawartego w pokarmie cholesterolu (jaja, tłuste mięso)
otyłość
siedzący tryb życia
palenie tytoniu (czynne i bierne)
picie alkoholu
cukrzyca
nadciśnienie tętnicze
stresy
uwarunkowania dziedziczne
6 4 6
2009-12-17T16:42:04+01:00
- nie palić papierosów
-nie pić alkoholu
-uprawiać sport. wysiłek fizyczny ma pozytywny wpływ na działanie układu krwionośnego u człowieka
-ograniczać tłuszcze, przede wszystkim zwierzęce.
3 4 3