Odpowiedzi

2009-12-17T16:45:44+01:00
Zygmunt Stary
Albrecht Hohenzollern
Zygmunt August
Piotr Opaliński
Józef Szujski


+ Jadwiga Jagiellonka
Andrzej Tęczyński
królowa Bona Sforza
książę Konstanty Ostrogski
i inni ;p
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:47:56+01:00
Obraz Jana Matejki przedstawia hołd pruski z 1525r. Hołd odbywa się na rynku w Krakowie.
Postaciami pierwszoplanowymi są:
- Zygmunt Stary, który siedzi na tronie
-Albrecht Hohenzoller- mistrz zakonu krzyżackiego
-Jan Łaski- kanclerz
-Piotr Tomicki- biskup
- Zygmunt August- mały królewicz
-Stańczyk- błazen królewski
-Królowa Bona
-córka Bony Jadwiga
-dwaj chłopcy: dworzanini paź
1 5 1
2009-12-17T16:50:17+01:00
Zygmunt Stary, Albrecht Hohenzollern ,Zygmunt August, Piotr Opaliński,Józef Szujski