Odpowiedzi

2009-09-12T17:54:37+02:00
Oto ja, dobry i najsłodszy Jezu, upadam na kolana przed Twoim obliczem i z największą gorliwością ducha proszę Cię i błagam, abyś wszczepił w moje serce najżywsze uczucia wiary, nadziei i miłości oraz prawdziwą skruchę za moje grzechy i silną wolę poprawy. Oto z sercem przepełnionym wielkim uczuciem i z boleścią oglądam w duchu Twoje pięć ran i myślą się w nich zatapiam, pamiętając o tym, dobry Jezu, co już Dawid włożył w Twoje usta: "Przebodli ręce moje i nogi, policzyli wszystkie kości moje
2009-09-12T18:38:22+02:00
Drogi krzyżu chrystusowy módl się za nas i za całą naszą rodzinę chrześcijańską żebyśmy nie błądzili na drodze życia tak jak owieczki pasterza.amen
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T19:27:53+02:00
Krzyżu Chrystusowy modlę sie do Ciebie o zdrowie moje i mojej rodziny.Proszę Cie o to byś miał mnie w opiece.
W imię Ojca i syna i Ducha Swietego.Amen