Odpowiedzi

2009-09-12T17:47:13+02:00
V=340m/s ( pozwól, że ci poprawię -przeoczenie)
t=2,5s
S=?
S=v×t
S=340 m/s × 2,5 s
S=850 m, czyli odległośc wynosi 425m, bo głos przeszedł drogę w tę i spowrotem
2 2 2
2009-09-12T17:58:19+02:00
To powinno być chyba tak :

Dane:
v=340m/s
t=2,5s

Szukane:
S
Rozwiązanie:
S=v×t
S=340 m/s × 2,5 s=850m
850/2=425
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-12T18:26:19+02:00
T=2,5s
V=340m/s
s=?
droga w ruchu jednostajnym to: prędkość pomnożona przez czas, czyli:
S=v*t
S=340 × 2,5
S=850 m => Piotr znajduje się w odległości 425m od lasu, ponieważ dźwięk przebył drogę równą 2S.
1 1 1