Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:46:06+01:00
Kacper - kadzidło, symbol boskości,
Melchior - złoto, symbol władzy królewskiej,
Baltazar - mirrę, zapowiedź męczeńskiej śmierci
22 4 22
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T16:47:13+01:00
Melchior - złoto
kacper - kadzidło
baltazar - mirrę
16 4 16
Kacper - kadzidło, symbol boskości,
Melchior - złoto, symbol władzy królewskiej, 
Baltazar - mirrę, zapowiedź męczeńskiej śmierci
2009-12-17T17:07:29+01:00
Kacper- złoto
melchior- kadzidło
baltazar- mirre

:))) proszę
16 2 16