1. Zastosuj w zdaniu wybrany frazeologizm :
wieża Babel
zakazany owoc
od Adama i Ewy
ziemia obiecana

2.Napisz zaproszenie na koncert (przedstawienie) , z którego dochód przeznaczony zostanie na świąteczne upominki dla dzieci z Domu Dziecka.

3

Odpowiedzi

2009-12-17T16:49:36+01:00
1.Wieża Babel była bardzo wyskokim budynkiem.
2.Basia czuje się jak na Ziemi obiecanej.
;)
4 1 4
2009-12-17T16:52:20+01:00
1.Przerwy w szkole np. podstawowej czy gimnazjum , to istna wieża Babel,
No albo np. alkohol jest jak zakazany owoc dla niepełnoletnich xD

2 Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na przedstawienie które odbędzie się 17.12.2009 o godz...w ... na ulicy ... .Dochód z przedstawienia zostanie przeznaczony na upominki z domu dziecka.
Ps.; Jak chcesz to sobie coś jeszcze dodaj .
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:52:31+01:00
1. Rzecz, do której zawsze ciągnie młodych ludzi to zakazany owoc.

2. Serdecznie chciałaby zaprosić wszystkich na tegoroczny koncert. Zagrają takie gwiazdy jak Lady Gaga czy Katy Perry. Odbędzie się on o godzinie 19.00 dnia 15 października br. Chętnych prosimy o przybycie na plac koło MOK-u. Zyski zebrane z koncertu zostaną przeznaczone na świąteczne upominki dla dzieci z Domu Dziecka. Serdecznie zapraszam
Dyrektor koncertu
30 3 30