Odpowiedzi

2009-09-12T18:35:35+02:00
Jak świat wygladal w siódmym dniu stworzenia światra..hmm...
wszysto bylo juz stworzone ziwerzeta,ryby,ptaki adam oraz ewa wiec bog postanowil odpoczac po 6 dniach pracy i wyznaczyl ze ten dzien bedzie odpoczynkiem dla kazdego czlowieka ktory pracuje i ustanowil ze to wlasnie ten dzien czyli niedziela....bog zmeczony spojrzal na swoje dzielo i usmiechnal sie bo byl zadowolony ze swojej ciezko wykonanej pracy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T18:40:04+02:00
Pierwszymi ludzmi na ziemi byli Adam i Ewa wiec w ich otoczeniu istniało wszystko to co Bóg stworzył.Niebo bo jasne dniem a ciemne nocą gdyz rozswietlało je tysiace gwiazd i ksiazyc na czele.Ziemię porastała trawa oraz drzewa tworzyły lasy.W powietrzu fruwało ptactwo oraz latały owady.Ssaki poruszały sie po ziemi a ssaki wodne oraz płazy zajmowały wody morza,rzeki,jeziora itp.





2009-09-12T18:43:53+02:00
Po wszystkich pracach związanych ze stworzeniem swiata czyli:człowieka, flory, fauny, nieba, ziemi, słońca, gwiazd itd. miał czas zeby odpocząc i w tym szczególnym dniu po ukończeniu tygodniowej pracy czcić Boga.