Odpowiedzi

2009-12-19T18:37:15+01:00
A) -6x+ 2/7 - 0,5=0
-6x=-3/14 /: (-6)
x=1/4

b)x-1,25-0,25=0
x=-1,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T23:37:56+01:00
A) | -6× + ²/₇ | < 0,5
-6x+²/₇ <0,5 lub -6x+²/₇ >-0,5
-6x<1/2-²/₇ lub -6x>-1/2-2/7
-6x<7/14-4/14 lub -6x>-7/14-4/14
-6x<3/14 lub -6x>-11/14
x>-1/28 lub x<11/84
x nalezy (-1/28;11/84)
b) 0,25 | 4× -5 | - ¼ ≤ 0 |*4
| 4× -5 |-1 ≤ 0
| 4× -5 | ≤ 1
4x-5≤ 1 lub 4x-5≥-1
4x≤6 lub 4x≥4
x≤6/4 lub x≥1
x nalezy <1;6/4>