Odpowiedzi

2009-09-12T18:31:36+02:00
-ludzie chieli poznać inne kraje gdyz nie wiedzieli co jest dalej,
-przywieżli ze soba rózne przyprawy
-handlowali roznymi rzeczami
1 4 1
2009-09-12T18:35:17+02:00
1.odkrywanie nowych dróg
2.wypróbowanie nowych statków
3.sprowadzanie surowców
4.sprowadzanie nowej żywności
5.odkrywanie przypraw
6.zasiedlanie nowych miejsc
7.cel wzbogacenia się
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T18:50:11+02:00
1. Potrzeba sprowadzania surowców.
2. Odkrywanie nowych ziem jako kolonii.
3. Niewolnictwo.
4. Chęć wzbogacenia się.
5. Potrzeba zasiedlenia nowych ziem.
6. Nowe szlaki handlowe.
7. Rynki zbytku.
1 3 1