Odpowiedzi

2009-09-12T19:05:50+02:00
Jest to słowo pokrewne od słowa protest czyli innymi słowy strajk. Jest to sprzeciwianie się od górnie narzuconym prawom bądź zakazom...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T19:07:32+02:00
Termin 'protestantyzm' pochodzi od protestu złożonego przez luteranów 6 księstw i 14 miast w 1529r. podczas sejmu Rzeszy w Spirze, przeciw uchwale zabraniającej przechodzenia na luteranizm ;)

Drogi kuba12, może tak wytężył byś trochę umysł, a nie zerżnął słowo w słowo z mojej wypowiedzi??
2009-09-12T20:48:18+02:00