Odpowiedzi

2009-12-17T17:16:23+01:00
Spędzam wigilie razem z rodziną. Pod choinką mogę co roku znaleźć wspaniałe prezenty i dużo słodyczy. U mnie w domu zawsze sobie w czasi świąt pomagamy i jesteśmy mili.


Ich verbringe Weihnachten mit seiner Familie. Unter dem Weihnachtsbaum jedes Jahr finde ich eine Menge wunderbare Geschenke und Süßigkeiten. In meinem Haus ist immer eine Hilfe während des Festivals, und wir sind schön.

Pozdrawiam i mam nadzieje że pomogłem jak co to pisz na pw jak bedziesz miał problemy z językami.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:16:41+01:00
Dnia 24 grudnia wraz z całą rodziną od samego rana przygotowujemy sie do wieczeży wigilijniej. Każdy członek rodziny ma co robić. Gdy na dworze robi się ciemno i zaświeci pierwsza gawiazda zasiadamy do stołu. Wieczeża rozppczyna sie od przeczania fragmentu z bibli. Fragment czyta najstarszy człenek rodziny.Po wysłuchaniu dzielimy się opłatkiem a następnie zasaiadamy do stołu i jemy potrawy przygotowane wcześniej. Po kolacji rozdajemy sobie prezety. Po czym żegnamy się.Następnie idzeimy do kościoła na pasterkę.


Des Tages 24 des Dezember zusammen mit ganzer Familie von selbst Morgen bereiten wir (vor) sie zu wieczeży wigilijniej. Jeder Familienangehörige soll machen. Wenn draußen es wird dunkel und er wird anzünden erste gawiazda wir setzen uns zu einem Tisch. Wieczeża rozppczyna sie von przeczania des Teiles ungefähr bibli. Die Passage liest er am ältesten człenek rodziny.Po dem Sich_dat zu Ende anhören wir teilen die Oblate aber anschließend zasaiadamy zu dem Tisch und wir essen frühzeitig vorbereitete Gerichte. Auf Abendbrot verteilen wir uns prezety. Nach was wir verabschieden uns. anschließend idzeimy zu der Kirche zu der Hirtin.
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T17:52:47+01:00
Jak co roku świeta spedzam z moja rodzina ma wsi. Jest miła atmosfera. Z bratem śpiewamy kolędy. Milo spedzam czas z moja rodzina . Pod choinka znajduje duzo prezentow.


Wie jedes Jahr habe ich Weihnachten mit meine Familie auf dem Land.
Es ist nett Atmosphare. Ich und mein Bruder die Weihnachslieder gesungen.
Ich habe nett Zeit mit meine Familie verbringen. Unter den Christbaum finde ich viele Geschenke.