Odpowiedzi

2009-12-17T17:08:12+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Oświęcim, Kraków, Sandomierz, Puławy, Dęblin, Warszawa, Płock, Włocławek, Toruń, Bydgoszcz, Świecie, Grudziądz i Gdańsk.
50 3 50
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:09:51+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Tczew, Grudziądz, Świecie, Toruń, Ciechocinek, Włocławek, Płock, Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa, Dęblin, Puławy, Sandomierz, Tarnobrzeg, Kraków, Pszczyna
49 3 49
2009-12-17T17:20:48+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. Gdańsk
2. Tczew
3. Grudziądz
4. Świecie
5. Chełmno
6. Bydgoszcz
7. Solec Kujawski
8. Toruń
9. Ciechocinek
10. Nieszawa
11. Włocławek
12. Dobrzyń nad Wisłą
13. Płock
14. Wyszogród
15. Zakroczym
16. Łomianki
17. Warszawa
18. Karczew
19. Góra Kalwaria
20. Kozienice
21. Puławy
22. Annopol
23. Sandomierz
24. Połaniec
63 4 63