Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:10:26+01:00
No to wiem, o co chodzi. ^^

1.Zarodziec malaryczny , wywołuje malarię , przenoszony przez samice komarów.
2. Rzęsistek pochwowy, wywołujący stany zapalne pochwy u kobiet i cewki moczowej u mężczyzn.
3. Świdrowiec gambijski, przenoszony przez muchę tse-tse, wywołujący śpiączkę afrykańską.
4. Tokspolazma wywołująca toksoplazmozę. ^^


Miałam to daawno teemu . ;D
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T17:11:44+01:00
Zapalenie pochwy u kobiet i cewki u mężczyzn przez Rzęsistek pochwowy
Śpiączka afrykańska przez świdrowiec gambijski
Tokosplazmoza przez toksoplazme.
Malaria przez zarodziec malaryczny
1 5 1
2009-12-17T17:35:58+01:00
1.Zarodziec malaryczny - malarię
2. Rzęsistek pochwowy - stany zapalne pochwy u kobiet i cewki moczowej u mężczyzn.
3. Świdrowiec gambijski - śpiączkę afrykańską.
4. Toksoplazma - toksoplazmozę. ^^