Odpowiedzi

2009-12-17T17:13:32+01:00
-zegrek
-scyzoryk
-wode
-pożywienie
-kompas
-ciepłe ubranie
-koc
-namiot
-latarke
-śpiwór
-apteczke
-ciepłe buty
-kaftan preciwdeszczowy

Wybieraj ;]]
Pozdro;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:14:29+01:00
Ze dwie pary ciepłych zimowych butów.
2 ciepłe kurtki
kilka par ciepłych spodni np. dresy i możesz wziąść kalesony
skarpet i majtek to po jakieś co najmiej skarpet 7 par i majtek 5
ciepłą czapkę
2 pary rękawiczek
a resztę to wiesz
2009-12-17T17:14:51+01:00
1. ciepłe ubrania
2. plaszcz przeciwdeszczowy
3.apteczkę
4. mapę
5. kompas (czasami się przydaje)
6. tel kom
7.prowiant
8.latarkę
9.
1 5 1