Odpowiedzi

2009-12-17T17:12:53+01:00
* pasożyty stałe – bytujące na lub w organizmie żywiciela (włosień)
* pasożyty czasowe – wykorzystujące organizm żywiciela okresowo (kleszcze, pijawki, komary, wszy)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T17:15:45+01:00
Pasożyty zewnętrzne i pasożyty wewnętrzne.
Do pasożytów zewnętrznych możemy zaliczyć: pijawki, kleszcze, komary, gzy, wszy i inne.
Do pasożytów wewnętrznych możemy zaliczyć: owsiki, tasiemca, lamblie, bakterie, wirusy i grzyby.
5 3 5