Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:16:40+01:00
Chciwego nie nasycisz piękne polskie przysłowie znaczy ono, że człowiek po mimo bogactwa oczekuje od życia czegoś więcej być może fortuny. Jeżeli zbieże tą fortunę to dalej mu jest mało.
2009-12-17T17:19:10+01:00
1. możesz z lektury "Skąpiec" przytoczyc postac Harpagona, który miał pieniądze i ich nie wydawał żeby nich nie stracić...
2.i z lektury "mały Książę" postać astronauty z jednej z asteroid, które odwiedził. Liczył gwiazdy twierdząc iż wszystkie policzone są jego, a i tak nic z nimi nie robił tylko je posiadał
3 nie potrafię wymyślić