Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:16:41+01:00
Julie knowels jest biegła we francuskim i hiszpańskim, więc stopień w europejskich językach był wrodzonym wyborem dla niej
2009-12-17T17:19:00+01:00
Julia Knowels zna płynnie język francuski i hiszpański.
To był jej wybór z przyrodniczych języków europejskich.
2009-12-17T20:39:08+01:00
Julie knowels is fluent in French and Spanisch, so a degree in European languages was the natural choice for her.

Julie Knowels jest biegła w języku fransuskim i hiszpańskim, więc stopień w europejskich językach był dla niej naturalnym wyborem.