Odpowiedzi

2009-12-17T17:16:14+01:00
Scrooge nie wiezyl w ducha. byl zdenerwowany a za razem zdziwiony. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:18:24+01:00
Scroooge był bardzo zdziwiony. Nie mógł uwierzyć,że to naprawdę jego przyjaciel przyszedł w postaci ducha. Wiedział,że teraz na pewno jest coś z nim nie tak i musi zmienić swoje życie na lepsze. !
2009-12-17T17:19:22+01:00
Wywołane uczucia:zdziwienie, przerażenie.