Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:22:43+01:00
-narządy czepne, np. haczyki, pomagaja sie utrzymywac,
-wchlanianie pokarmu cala powierzchnia ciala,
-Ksztalt ciala: splaszczony/wydluzony i obly
-oddychanie beztlenowe,
-dobrze rozwinięty układ rozrdoczy, składają dużo jaj
2009-12-17T21:30:56+01:00
-narządy czepne, np. haczyki, pomagaja sie utrzymywac,
-wchlanianie pokarmu cala powierzchnia ciala,
-Ksztalt ciala: splaszczony/wydluzony i obly
-oddychanie beztlenowe,
-dobrze rozwinięty układ rozrdoczy, składają dużo jaj