Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:17:45+01:00
CHOINKA-JEST SYMBOLEM DRZEWA ŻYCIA,U KTÓREGO ROZPOCZĘŁA SIĘ HISTORIA GRZECHU CZŁOWIEKA.JEST SYMBOLEM "DRZEWA ŻYCIA"DAJĄCEGO ŻYCIE WIECZNE,PRZEZ ŚMIERĆ CHRYSTUSA.
BOMBKI NA CHOINCE-SĄ ZNAKIEM WSPANIAŁYCH DARÓW,KTÓRE BÓG DAJE CZŁOWIEKOWI I ,KTÓRE CZEKAJĄ GO W NIEBIE.
STAJENKA-SYMBOLIZUJE MIEJSCE URODZENIA JEZUSA

TAK NAM PODAŁ KSIĄDZ NA RELIGI
19 3 19
2009-12-17T18:37:23+01:00
Choinka -samo żywe drzewko stało się w chrześcijaństwie symbolem Chrystusa jako źródła życia.

stajenka - symbol narodzenia Chrystusa

Bombki - odpędzenie od zła
9 3 9