Odpowiedzi

2009-12-17T17:18:07+01:00
1. jak ktoś jest zły to szczęśliwy jednocześnie nie będzie
2. jak ktos uczyni zlo, to szczesliwą osobą nie będzie
3. zlo i szczescie sie nie kleji
4 1 4
2009-12-17T17:19:10+01:00
I. Pieniądze przyciągają ludzi, którzy zazdroszczą tym, co je posiadają, a często powstają przez to konflikty.
II. Przede wszystkim powinniśmy myśleć o bliźnich i miłości, a nie o pieniądzach; można tutaj przytoczyć książkę "Opowieść wigilijna".
III. Po śmierci nie liczą się pieniądze, jednak skąpi bogacze mogą liczyć się z karą.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:30:01+01:00
Pierwszym argumetem ktorym potwierdze slusznosc tezy sa przypadki z zycia codziennego. Na codzien spotykamy sie z sytuacjami gdzie nadmiar pieniedzy doprowadza ludzi do zniszczen i zgorszenNp roznego rodzaju urzeadzenia i kasyna ktore doprowadzaja to tego iz ludzie popadaja w roznego rodzaju nalogi i choroby... ludzie pragna zlota coraz bardziej a srodki ktore maja juz im nie wystarczaja i pragna coraz wiecej... aby je zdobyc zdolni sa nawet do zabujstwa kradzierzy i wlamania.
przykladem tego iz zloto i pieniadze niosa zgorszenie sa bohaterowie opowiadania ,,szuler''. aby zdobyc pieniadze oszukuja i popadaja w zgorszenie... szukaja dla zla usprawiedliwienia a co najgorsza zyja w ciaglym klamstwie

3 3 3