Odpowiedzi

2009-12-17T17:22:05+01:00
Wejdź sobie na google ,potem na górze będzie wyraz więcej a jak na to najedziesz albo klikniesz tam będziesz mieć wyraz tłumacz nakliknij potem pisz po polsku i ci przetumaczy na angielski
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:35:33+01:00
Hi (name)!
I invite you 5 January for the school concert.
It was to be enjoyed if you fell.
Starts at 13.00
Call me as something ...



Greet (name)


PO POLSKU
Cześć (imię) !
Zapraszam Cię 5 stycznia na koncert szkolny.
Bardzo był się cieszył gdybyś wpadł.
Zaczyna się o godzinie 13.00
Jak coś oddzwoń...



Pozdrawiam (imię)