Siemka!
Zad.1 Wypisz z tabeli typy mórz :
-morza śródlądowe:
-morza śródziemne:
-morza przybrzeżne:

Morze Czerwone, Morze śródziemne, morze Karaibskie, Morze żółte, MorzeBuforda, Morze Barfina, Morze Timor, Morze Tasmana, Morze Arafura,
Morze Karskie,Morze Wschodnio-Syberyjskie, Morze Japońskie, Morze Bałtyckie, Morze Czarne, Morze Norweskie

Szybko bo mam to na jutro :)
Thx z góry!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:48:29+01:00
Śródziemnie:Czerwone,Śródziemne,Bałtyckie
śródlądowe:Arafura,Czarne,
przybrzeżne:Japońskie,Karskie,Żółte,Karibskie
2 3 2
2009-12-17T18:54:42+01:00
Srodladowe

- czerwone
- srodziemne
- czarne
- buforta
-arafura


srodziemne

- baltyk

- wschodniosyberyjskie

przybrzezne:

-japonskie
-karaibskie
timor
tasmana
karskie
zolte


Norweskie- morze otwarte

barfina.? to nie wiem //baffina , nie wiem
-
1 5 1