Odpowiedzi

2009-12-17T17:26:24+01:00
Poniewaz chce umocnic swa wiare
jest to swiadome potwierdzenie chrztu sw.
chce poglebic swa wiare
chce wiecej wiedziec o czynach cudach i postepowaniu PJ.
mowic dobrze i swiadomi o czynach jezusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:28:16+01:00
Ponieważ jest to dopełnieniem łaski chrztu.Przez sakrament ściślej zwiąże się z kościołem.Otrzymam dary Ducha Św. przez który będę zobowiązana do szerzenia i bronienia Mojej wiary.Jest jednym z 7 sakramentów.Dzięki niemu będę dojrzałą chrześcijanką.