Proszę o przetłumaczenie na j. polski

Vor fünfyig Jahren haben Hans und Maria Weber geheiratet, das war 1942. Hans ist 1916 geboren, Maria 1919. Hans at Mechaniker gelernt, Maria war Verkäuferin.Als Hans geboren wurde, war der Erste Weltkrieg. Als Hans und Maria geheiratet haben, war in Europa wieder Krieg.
Hans war demals Soldat.
Die Webers haben 2 Kinder. Beide Kinder sind veheiratet und haben auch wieder Kinder.

Hans ist in Bremen geboren, Maria in Dresden. Sie haben sich 1939 in Berlin kennengelernt, auf einer Party. Nach dem Krieg waren sie zuerst in Berlin und sind dann nach Hamburg gezogen. Dort hat Hans über 30 Jahre als Mechaniker in einer Autowerkstatt gearbeitet. Jetzt haben belde viel Zeit: sie reisen gern, arbeiten im Garten und manchmal gehen sie auch noch tanzen.

Plis szybko daje naj

3

Odpowiedzi

2009-12-17T17:31:57+01:00
Hans i Maria Weber wzięli ślub przed 50 latami, to był 1942. Hansowi urodzil sie w 1916 a Maria w 1919. Hans był mechaniem, Maria była sprzedawczynią. Hans urodzil sie podczas I Wojny Światowej. Kiedy Hans i Maria wzieli slub, w Europie znowu rozpetala sie wojna. Hans zostal żołnierzem. Mają dwójkę dzieci. Oboje dzieci są po ślubie i mają już swoje dzieci

Hans urodzil sie w Bremie, Maria w Dreźnie. Poznali się 1939 w Berlinie, na prywatce. Po wojnie byli najpierw w Berlinie i przeciągnęli potem do Hamburga. Hans pracował tam 30 lat jako mechanik w warsztacie samochodowym. Mają teraz dużo czasu: podróżują chętnie, pracują w ogrodzie i czasami chodzą potańczyć.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:42:40+01:00
Od pięćdziesięciu lat Hans i Maria Weber są małżeństwem, było to w 1942 roku.Hans urodził się w 1916, a Maria w 1919. Hans był z zawodu mechanikiem a Maria sprzedawczynią. Kiedy Hans się urodził była pierwsza wojna światowa. Kiedy Hans i Maria brali ślub, w Europie znowu była wojna.Hans był zawodowym żołnierzem. Państwo Weberowie mają 2 dzieci. Obojga ich dzieci jest już po ślubie i także mają dzieci.

Hans urodził się w Bremie, Maria w Dreźnie.Poznali się w 1939 roku w Berlinie na imprezie.Po wojnie przeprowadzili się najpierw do Berlina, potem zamieszkali w Hamburgu.Tam Hans przepracował 30 lat jako mechanik w warsztacie samochodowym.Oni mają teraz mnóstwo czasu: często podróżują, pracują w ogródku i czasem chodzą na tańce.

Bardzo proszę:) mam nadzieję że Ci pomogłam chociaż troszkę:)
2 5 2
2009-12-17T18:40:54+01:00
Od pięćdziesięciu lat Hans i Maria Weber są małżeństwem, było to w 1942 roku.Hans urodził się w 1916, a Maria w 1919. Hans był z zawodu mechanikiem a Maria sprzedawczynią. Kiedy Hans się urodził była pierwsza wojna światowa. Kiedy Hans i Maria brali ślub, w Europie znowu była wojna.Hans był zawodowym żołnierzem. Państwo Weberowie mają 2 dzieci. Obojga ich dzieci jest już po ślubie i także mają dzieci.
Hans urodził się w Bremie, Maria w Dreźnie.Poznali się w 1939 roku w Berlinie na imprezie.Po wojnie przeprowadzili się najpierw do Berlina, potem zamieszkali w Hamburgu.Tam Hans przepracował 30 lat jako mechanik w warsztacie samochodowym.Oni mają teraz mnóstwo czasu: często podróżują, pracują w ogródku i czasem chodzą na tańce.
1 5 1