Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:31:40+01:00
Obecnymi monarchiami są:

* Andora – księstwo
* Antigua i Barbuda – królestwo
* Arabia Saudyjska – królestwo
* AAustralia – królestwo
* Bahamy – królestwo
* Bahrajn – królestwo
* Barbados – królestwo
* Belgia – królestwo
* Belize – królestwo
* Bhutan – królestwo
* Brunei– sułtanat
* Dania, Grenlandia i Wyspy Owcze – królestwo
* Grenada – królestwo
* Hiszpania – królestwo
* Holandia – królestwo
* Jamajka – królestwo
* Japonia – cesarstwo
* Jordania – królestwo
* Kambodża – królestwo
* Kanada – królestwo
* Katar – emirat
* Kuwejt – emirat
* Lesotho – królestwo
* Liechtenstein – księstwo
* Luksemburg– wielkie księstwo
* Malezja – królestwo
* Maroko – królestwo
* Monako – księstwo
* Norwegia – królestwo
* Nowa Zelandia – królestwo
* Oman – sułtanat
* Papua-Nowa Gwinea – królestwo
* Saint Kitts i Nevis – królestwo
* Saint Lucia – królestwo
* Saint Vincent i Grenadyny – królestwo
* Samoa – królestwo
* Suazi – królestwo
* Szwecja – królestwo
* Tajlandia – królestwo
* Tonga – królestwa
* Tuvalu – królestwo
* Watykan – monarchia (teokracja)
* Wielka Brytania – królestwo
* Wyspy Salomona – królestwo
* Zjednoczone Emiraty Arabskie – federacja emiratów

a republik nie wiem. ;/
2 1 2
2009-12-17T17:32:56+01:00
Obecnie w Europie istnieje dwanaście monarchii
W Europie monarchiami są:

Księstwo Andory
Królestwo Belgii
Królestwo Danii
Królestwo Hiszpanii
Królestwo Niderlandów
Księstwo Liechtensteinu
Wielkie Księstwo Luksemburga
Księstwo Monako
Królestwo Norwegii
Królestwo Szwecji
Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
Państwo Miasto Watykańskie
2 5 2