Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T17:30:53+01:00
UNICEF
WOŚP
wolontariaty różnego rodzaju,
zbiórki odzieży,żywności
akcja "i Ty możesz zostać Świętym mikołajem"
Kampania Walki Z Głodem (PCK)
rózne maratony na rzecz potrzebujących
Pajacyk,podziel się posiłkiem

ad.2.
WOŚP
od kilku lat biorę udział w akcji na rzecz chorych maluchów,mimo że po każdym razie jestem przeziębiona i tak cieszę się że mogłam komuś pomóc.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:34:36+01:00
Wolontariat to bezinteresowna pomoc innym ludziom.
Takie działania wolę jednak określać jako pracę na rzecz czyjegoś dobra, bez oglądania się na własne korzyści.Każdy powinien myśleć o sobie,ale też być uwrażliwionym na ludzką krzywdę.Kiedy wiem że mogę komuś pomóc wtedy pojawia się u mnie pragnienie niesienia pomocy.Przede wszystkim muszę czuć, że chcę komuś pomóc. Kiedy czuję, że nie jestem w stanie pomóc komuś i jakaś akcja niesienia tej pomocy właściwie nie maja dla mnie sensu, nigdy nie biorę w nich udziału. Natomiast kiedy czuję, że coś ma sens, kiedy osoba, która wyciągnie rękę po pomoc naprawdę tej pomocnej dłoni potrzebuje, to wtedy jestem pierwsza w niesieniu dobra.Brałam udział w kilku koncertach Wielkich Orkiestrach Świątecznej Pomocy jako wolontariuszka,i poczułam że w ten sposob przysłu żyłam się niesieniu pomocy.


6 5 6