1.Ułóż wyrazy w kolejności alfabetycznej:
drogowiec,drogówka,drożdże,drożyna,droga,drożność,dróżnik,
drogowskaz,drożny,drogo,dróżniczka,
2.Uzasadnij pisownię podanych wyrazów:
Droga Mleczna,makówka,zrobiłby,niemiły,schody,

2

Odpowiedzi

2009-12-17T17:34:27+01:00
1. drogowiec, drogo, drogowskaz, drogówka, drożdże, drożność, drożny, drożyna, dróżniczka, dróżnik

2. Droga Mleczna - nazwa własna
makówka- wyjątek od wyjątku :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:35:15+01:00
1.
drogowiec, drogo, drogowskaz, drogówka, drożdże, drożność, drożny, drożyna, dróżniczka, dróżnik

2.
Droga Mleczna,-nazwa własna
makówka,-bo mak[ó wymienia się na a]
zrobiłby-bo zrobić
schody-nie odmienia się[nieodmienny]
niemiły-nie z przymiotnikami razem

3 4 3