Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:00:43+01:00
Pismo Święte jest pisane przez człowieka, ale pod natchnieniem Ducha Świętego.
Dla nas chrześcijan Słowa Pisma Świętego to jeden z naszych celów, gdybyśmy ich nie znali nie znali byśmy naszej religii więc po co nam religia, wiara bez wskazań, bez takich można powiedzieć, że ,,znaków drogowych,, bo jeśli kierowca jedzie samochodem na jezdni to aby dojechać do swojego wyznaczonego celu kieruje się znakami drogowymi natomiast my chrześcijanie jadąc po tej drodze czyli po prostu żyjąc też mamy takie znaki, które znajdujemy właśnie w Piśmie Świętym jak należy żyć aby na koniec naszego życia osiągnąć swój cel czyli Życie Wieczne
4 2 4
2009-12-17T19:57:56+01:00
Biblia ukazała się w przeszło 2300 językach i jest dostępna dla 90% ludności świata. wydrukowano już miliardy całej Biblii albo jej części. nie ma drugiej takiej książki! Biblie spisywano ponad 1600 lat. pisarze Biblii pochodzili z rożnych epok i środowisk, byli to rolnicy rybacy, pasterze, prorocy, sędziowie i królowie a także lekarz. Mimo różnic miedzy nimi Biblia jest bardzo dokładna i spójna. zawiera nie tylko imiona ale także rodowody rożnych osób. zawiera wiele proroctw, wiele z nich spełniło się już. Biblia jest uczciwa, wielu historyków pomija klęski swego narodu lub przypisuje mu jakieś nieprawdziwe zasługi. pisarze biblijni jednak szczerze opisywali swoje niepowodzenia. Biblia to dzieło Boga spisane przez natchnionych ludzi. to tak jak przedsiębiorca który zlecił sekretarce napisanie listu, znajdują się tam jego myśli i wskazówki, nie mówimy wtedy ze dostaliśmy list od sekretarki. dlatego kierowanie się Pismem Świętym jest kierowaniem się słowem Bożym
4 1 4