UWAGA! Dużo punktów do zdobycia!
Zadanie polega na zrobieniu fotomontażu trzech dowolnych zdjęć (życzę sobie zdjęcia gwiazd w jakimś nietypowym środowisku, ewentualnie krajobrazów). Praca ma być zrobiona rzetelnie i w dobrym programię graficznym (żaden Paint). Najlepszą pracę nagrodzę maksimum punktów. Proszę o pośpiech!

3

Odpowiedzi

2009-12-17T17:45:44+01:00
2009-12-17T17:47:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:44:07+01:00
Prosze o naj
w 3 nie zauważylem malego błędu jest mała plamka biała
ale to za pomocą painta nawet usunąć można
Robiłem za pomocą programu gimp
oczywiście 1 fotka
jest normalna ściągnięta z neta reszta to fotomontaże
jakby co pisz priv
dam ci więcej :]
1 1 1