Odpowiedzi

2009-12-17T17:37:49+01:00
Główną przeszkodą jest grzech. On ciągnie nasz do zła.
Warto też pomyśleć o środowisku, które nas otacza, ludzie mają na nas duży wpływ. Często zbaczamy na złą drogę, bo podoba nam się to jak ktoś się zachowuje i chcemy być tacy jak on. Nie zawsze branie przykładu jest dobre.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T17:38:57+01:00
-zawiść
-zazdrość
-egoizm
-pogoń za sławą
-pogoń za pieniędzmi
-nieumiejętność słuchania
-cieszenie się z cudzego nieszczęścia
-niedostrzeganie problemów innych
-wychodzenie z założenia typu "mnie nikt nie pomaga"

itp itd;]