Odpowiedzi

2009-12-17T18:30:52+01:00
Ad.1

1. Szybkie zorientowanie się w sytuacji i, jeżeli jest to możliwe, włączenie do akcji ratunkowej innych, znajdujących się w pobliżu osób, np. polecenie sprowadzenia na miejsce wypadku jednostki pływającej, przyniesienia przedmiotów, które mogą służyć jako sprzęt lub przybory ratunkowe, czy też zażądanie pomocy w akcji ratunkowej z brzegu lub łodzi, a nawet skłonienie umiejących pływać do towarzyszenia i pomagania podczas ratowania bezpośrednio w wodzie.
2. Rozsądne postępowanie, ograniczające do minimum niebezpieczeństwo, w jaki sposób najszybciej i najskuteczniej przyjść tonącemu z pomocą, uwzględniające przede wszystkim najłatwiejsze i najbezpieczniejsze formy ratowania, tzn.:
-z brzegu

8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:31:10+01:00
Na poczatek 5 wdechow a potem normalny cykl 30 na 2...wezwanie pomocy po zwobieniu 4cykli kiedy poszkodowany nie odzyskuje przytomności


trzeba opatrzec rane ale w pozycji siedzacej poszkodowany neii moze sie połozyc najlepiej z kolanami pod broda powinnie siedziec.....jezeli w ranie znajduje sie narzedzie ni wyciagac go tylko unieruchomic i zabandarzowac rane neio oczyszczac jej i wezwac pogotowie lub jak najszybciej zawiesc poszkodowanego do szpitala
4 3 4