Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:40:16+01:00
180°-100°=80°

trójkąt równoramienny- ma 2 kąty równe, i 2 ramiopna równe, czyli:
80°:2=40°

Odp. Pozostałe kąty trójkąta mają miarę 40°
2009-12-17T17:40:39+01:00
180°-100°=80°
80°:2= 40°
ODP. Jeden kat ma 40° a drugi tez ma 40°
2009-12-17T17:44:23+01:00
180°-100°=80°
80°÷2=40°
odp. Miara pozostałych kątów trójkąta jest równa 40°gdyz jeśli jest to trójkąt równo ramienny tzn. że kąty przy podstawie mają tyle samo stopni