Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T21:55:17+02:00
60kg=6000dag
6000dag/250=24dag
Odp.Rozważono 6000 dag jabłek,zatem w jednym woreczku było 24dag jabłek
2009-09-12T21:55:54+02:00
60kg = 6000dag
6000dag/250 = 24

Odp. Rozważono 6000dag Jabłek zatem w jednym woreczku znalazło się 24dag jabłek
2009-09-12T21:58:02+02:00
Według mnie:
1 kg to 100 dag, więc rozważono 60 kg x 100 dag = 6000 dag
6000 dag : 250 woreczków = 24 dag (w jednym woreczku)