Odpowiedzi

2009-12-17T17:53:43+01:00
ty 1. Jak Pan By Postąpił Na Miejscu Juli I Rome
on 1. Tak Samo Jak Oni Jak Bym Wiedział że kogoś kocham zrobił bym wszystko dla tej osoby
ty 2. Jak Pan Myśli dobrze postąpili czy źle?
on 2. myślę że bardzo dobrze to okazało ich miłość do siebie
ty 3. Był Pan Z Nich Dumny?
on 3. Bardzo byłem i tagże zaskoczony
ty.4 Czy Pan by tak samo postąpił jak oni
on 4. tak gdybym miał pewność że kogoś kocham nie pozwolił bym jej umżeć chciałbym z nią być wszędzie nawet bym się dla niej zabił
ty 5. Jak Pan Uważa nauczyło to czegoś ludzi?
on 5. Tak nauczyło napewno że jak kogoś kochasz to nie zostawiaj tej osoby bo któś jest przeciw waszego związku
Ty; Dziękuje za wywiad
on nie ma za co było mi miło z panem rozmawiać
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:57:15+01:00
O- ojciec
P - prowadzący wywiad

P: Miłość młodzika nie w sercu, ale w oczach się zamyka”. To twoje słowa czy teraz po tym wszystkim co się wydarzyło możesz je potwierdzić?
O: Niestety... myliłem się co do uczucia młodej pary, w moich oczach taka miłość nie istniała.

P: Czy Pa był by zdolny do takiego poświęcenia dla drugiej osoby?
O: Nie jestem w stanie określić czy bym zrobił tak samo ale oddał bym życie by przywrocić je młodej parze..

P: Czy ta tragedia nauczyła czegoś Pana?
O: Tak, szkoda, że tak późno...

P: Ale co późno?
O: Za późno uwierzyłem w tak mocną miłość w tak młodym wręcz wg mnie nie dojrzałym wieku...

P: Co się zmieni w Pańskim życiu po tej tragedii?
O: Z pewnością zmienię stosunek do młodocianej miłość....
3 3 3