Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:44:58+01:00
Droga Asiu!
Dziękuję za Twój ostatni list. Cieszę się, że za niedługo będziemy razem tutaj, w (nazwa miasta). Jestem bardzo z tego zadowolona jeszcze z jednego powodu, który zaraz wyjaśnię.
Muszę Ci coś powiedzieć...ostatnio bardzo się o Ciebie martwię. Na rozmowy ze mną przez telefon nie masz czasu, a i ostatnie listy są bardzo krótkie. Wydaje mi się, że znam powód: ostatnio moja mama rozmawiała na skype z Twoją i przypadkiem dowiedziałam się, że codziennie cały czas siedzisz przed telewizorem. Nie chcę udzielać Ci kazań, ale to co robisz nie jest dobre dla twoich oczu, kręgosłupa. Krzywdzisz tym nie swoją mamę, nie mnie, ale właśnie siebie. Przecież o wiele lepiej wyjść na spacer, pograć z rodzeństwem w jakąś ciekawą grę, potańczyć, posłuchac muzyki, albo spotkać się z przyjaciółmi. A na oglądanie telewizji możesz przeznaczyć jakieś dwie-trzy godziny dziennie, nie dziesięć. zkiedy do mnie przyjedziesz pokaże Ci, że można robić dużo innych fajnych rzeczy.
Mam nadzieję, że tym listem przekonałam Cię, iż nie warto za dużo oglądać telewizji...no z wyjątkiem tych telenowel...ale poważnie, to mam nadzieję, że przemyślisz swoje zachowanie. Zadzwoń do mnie! pozdrawiam Ciebie i Twoich rodziców. Całuski-
(Twoje imię)
2 5 2
2009-12-17T17:46:55+01:00
Droga Asiu nie warto oglądać godzinami telewizor owszem możesz ogladać ale nie tak długo można np zagrać na komputerze lub iść na pole albo poprostu odrobić zadanie od telewizora psuje się zwrok pamiętaj na przyszłasc mniej oglądanie pozdrawiam